Gelegen in een prachtige beboste omgeving, zijn Jumbo Rijkevorsel en Jumbo Balen omringd door vakantieparken. Daar komen iedere week weer nieuwe potentiële klanten op bezoek, die óók gewoon boodschappen moeten doen.
Een interessante kans, maar ook een uitdagende. Want veel budget wil je niet investeren in een klant die maximaal één keer langs komt. Aan mij de vraag: bedenk een manier om reclame te maken op het vakantiepark voor onze winkels.
Budget-vriendelijk, dus. De oplossing die we hebben bedacht, is kinderlijk eenvoudig: een lokale plattegrond.
Op deze geïllustreerde plaat worden de vakantiegangers begroet door hun vrolijke buren: Jumbo. Jumbo Rijkevorsel en Jumbo Balen heten de gasten welkom in hun buurt, en maken ze wegwijs in de omgeving aan de hand van de leukste trekpleisters. De plattegrond vinden alle gasten bij aankomst in hun accommodatie.
En natuurlijk is daar dan Jumbo, die álles heeft wat je als toerist nodig hebt op vakantie. Achterop de plattegrond maken de gasten kennis met wat Jumbo te bieden heeft. Boodschappen voor een altijd lage prijs, speelgoed en campingspullen, én een heerlijk en ruim BBQ-assortiment.
Speciaal voor de gasten vinden ze bij hun plattegrond een speciaal bandje: het BBQ-bandje. Dragen ze dit bandje tijdens hun bezoek aan de Jumbo? Dan krijgen ze maar liefst 10% korting op het hele BBQ-assortiment. Da’s toch lekker?